fredag den 10. juni 2011

MO (mm.): Detour

Vi tog afsted, og humøret var højt (og det blev kun bedre af..)

 Den smukke udsigt fra Hwy 1, Big Sur (og igen..)

Udsigten fra Hwy 1, Big Sur (hvor vi da lige skulle have et billede af..)

Vores elskede Toyota Camry (og..)

 Min søde mor (og..)

Mig (der blev en smule bange, da jeg så..)

Masser af vejarbejde på Hwy 1 (der førte os til..)

Detour langs Nacimiento Road (hvor vi troede, at vi skulle dø - men endte heldigvis..)

Oppe i højderne, over disen og tågen - så smukt (og senere i..)

Fort Hunter Liggett (og igen..)

Fort Hunter Liggettt (men til sidst på..)

Den real-american landevej m. flotte vinmarker (og for sjov skyld..)

Blot en tredjedel af vores rute gennem bjergpasset (go crazy m. hårnålesving!)

Jeg lader billederne (og kommentarerne) tale for sig selv - men det var den vildeste og mest uventede oplevelse ever!

2 kommentarer:

  1. Super sejt og godt gået også - og måske især - af camryen. Sikke nogle smukke billeder, hvor tågen letter. Glæder mig til snart at se jer hjemme i flade DK igen.

    SvarSlet
  2. FED FED BLOG.. I love it.. Nogle fede billeder. Jeg er nu fastlæser. Håber også du vil følge min blog :D

    http://www.smileandeatcake.blogspot.com/

    SvarSlet